Volledig geautomatiseerde systemen worden steeds intelligenter en geven u veel verlichting bij de uitvoering van dagelijkse werkzaamheden. Dit maakt u tegelijkertijd ook heel kwetsbaar en afhankelijk. Een gecrasht systeem kan hele werkprocessen stilleggen en daardoor duizenden euro’s kosten. Zorg er daarom voor dat uw netwerk goed is ingericht.


Systeembeheer en netwerkbeheer
Goed systeembeheer is stap één. Regelmatige back-ups, voldoende servercapaciteit en regelen van updates. Het lijkt logisch, maar wordt in de waan van de dag snel vergeten. Dat geldt niet voor ons. Wij geven prioriteit aan het onderhouden van door u gebruikte hardware en uw netwerkconfiguratie. Ergernissen over printers die niet werken, e-mails die niet aankomen of internetverbindingen die weg vallen, vangen wij voor u op. Een pro-actieve houding ten opzichte van uw kantoorautomatisering, zorgt dat wij problemen voor zijn en u er geen omkijken meer naar heeft.
Hardware
Een trage PC of laptop, een printer die niet werkt of een harde schijf die crasht. We hebben het allemaal wel eens meegemaakt. Gevolg is in het minst extreme geval een heleboel frustratie, maar het kan u ook een heleboel geld kosten. Wij zorgen dat uw hardware werkt zoals het zou moeten werken. Wij voorzien enkele werkplekken van een pc en toebehoren, maar richten ook complete kantoorruimtes in met hardware op maat. Printers, pc's, eventueel in combinatie met een cloud oplossing of netwerkbeheer. Bent u op zoek naar vervanging van uw huidige hardware? Wij geven graag advies over de meest geschikte oplossing, passend bij uw wensen en behoeften.
Outsourcing
Een gestroomlijnd en feilloos netwerkbeheer vraagt nogal wat techniek en kennis. Wij kunnen ons daarom goed voorstellen dat u dit liever helemaal uitbesteedt. IT-systemen worden complexer, uw tijd wordt schaarser en de kosten worden hoger. Wij kunnen alle zorg op het gebied van kantoorautomatisering uit handen nemen. Systeembeheer, netwerkbeheer en werkplekbeheer, maar ook het ontwerpen, realiseren en implementeren van de gehele infrastructuur kunt u aan ons toevertrouwen.

Ervaren servicedesk
Het grote voordeel van onze dienstverlening is onze eigen servicedesk. Geen lange wachttijden bij grote providers of leveranciers, maar één op één dienstverlening. Persoonlijk advies van mensen die weten waar ze over praten. Ze komen zelf bij u langs, periodiek of op afroep, of verhelpen eventuele problemen telefonisch door de mogelijkheid op afstand met u mee te kijken. Op die manier zijn wij in staat in meer dan 90% van de gevallen storingen adequaat op de lossen. De overige 10% aan storingen die niet direct op te lossen is, wordt door onze experts professioneel begeleid. Wanneer u vastloopt, zorgen wij dat u snel weer in beweging kunt.