Groen, grond en infra


Staat uw vraag er niet bij? Via e-mail en fax kunt u 24 uur per dag vragen aan ons richten.

  • Voor vragen met betrekking tot WerkExpert belt u naar 0528 22 35 34 of stuurt u een e-mail naar werkexpert@rovecom.nl 
  • Voor vragen met betrekking tot TIS/ MiMIS belt u naar 0528 22 35 39 of stuurt een e-mail naar mimis@rovecom.nl
  • Ons algemene faxnummer is 0528 22 35 36.

De supportafdeling is op werkdagen van 08:30 uur tot 17:00 uur bereikbaar.

AccountView

  • Hoe kan ik rapporten mailen vanuit AccountView?

  • Hoe kan ik een Back-up mailen vanuit AccountView?

  • In AccountView zijn de openstaande posten niet meegenomen naar het nieuwe boekjaar

WerkExpert

  • Tijdens de jaarafsluiting krijg ik de melding: Geen toegang tot bestand

  • Hoe kan ik in WerkExpert een voorgaand boekjaar openen?

  • Ik kan geen administratie kiezen in het inlogscherm?

  • Ik kan alleen maar naar de knop Instellingen en Help in WerkExpert

  • Waar kan ik de instellingen voor het printen van stickers vinden?

  • Bij het doorboeken van een verkoop- of inkoopfactuur naar AccountView krijg ik de foutmelding: “Waarde …. in veld ‘Debiteur/Crediteur’ van bestand ‘Dagboekbladzijden is ongeldig’

  • Ik krijg een foutmelding bij het factureren, wat nu?

  • Hoe maak ik een back-up?

  • Hoe print ik kopiefacturen uit?

TIS / MiMIS

  • Ik heb bonnen verzonden naar RVO maar ze zijn niet geregistreerd, wat moet ik doen?

  • Ik heb bonnen verzonden naar RVO maar ik krijg de melding terug dat de bonnen al geregistreerd zijn, wat moet ik doen?

  • Ik mis een (nieuwe) mest- of opmerkingscode, wat moet ik doen?

  • Ik heb een klant waar ik geen zaken meer mee doe, kan ik deze verwijderen?

  • Mijn klant heeft een nieuw relatienummer, wat nu?

  • Ik heb een nieuwe oplegger alleen de AGR-gegevens komen niet binnen in MiMIS, wat is hier het probleem?

  • Ik heb een AGR bericht in MiMIS binnen gekregen die ik niet wil verwerken tot een VDM, wat moet ik doen?

  • Ik krijg de melding dat een (andere MiMIS) gebruiker al aan het communiceren is terwijl dit niet het geval is. Wat moet ik doen?

  • Ik wil een orderformulier nogmaals printen, kan dit?

  • Ik wil een extra bon in een (al aangemaakt) mengmonster opnemen, kan dit?

  • Hoe kan het dat een adres niet naar de Psion wordt gestuurd?

Samenwerkingsverbanden: