Online dienstverlening

Extranet


Online dienstverlening is allang geen vrijblijvend goed meer. Online dienstverlening is een must en het kan maar beter goed gebeuren. Een gestroomlijnde dienstverlening is noodzakelijk voor een goede naam, een stijgende verkoop en een groeiende business. Ideaal om de online dienstverlening te verhogen en bedrijfsprocessen te verbeteren is door gebruik te maken van een extranet.Extranet ondersteunt de online dienstverlening. Stel extra gegevens voor uw klanten en medewerkers beschikbaar, zonder deze openbaar te maken.
Extranet""

Efficiency met extranet


Wij zijn altijd bezig met bedenken van nieuwe ideeën om bedrijfsprocessen te blijven verbeteren en efficiënter in te richten. Ons extranet is ontstaan vanuit de praktijkwens, in combinatie met een goede samenwerking. Door luisteren, doorvragen en delen van ervaringen hebben wij een functioneel extranet ontwikkeld, als aanvulling op bestaande bedrijfsprocessen. Vereenvoudigde bestelprocedures en een hogere administratieve efficiency is het resultaat.

Voordelen extranet


Inmiddels zijn er meerdere bedrijven die ons extranet gebruiken en ook de voordelen hiervan ondervinden. Via een afgeschermd gedeelte op de bestaande website, loggen klanten in met hun eigen gegevens. Zij kunnen nu op ieder moment gewenste producten bestellen, facturen inzien of andere relevante informatie raadplegen. Het voordeel van dit extranet is dat de telefonische servicedesk wordt ontzien en service 24/7 beschikbaar is.



Login
Dienstverlening

Online bestellen


Direct bestellen en afrekenen met iDeal of online zoeken naar de beste prijs voor het product of de dienst. Dit alles geïntegreerd in uw bestaande automatiseringsoplossing. Met een goede online dienstverlening maak je het de gebruiker zo gemakkelijk mogelijk en stijgt de klanttevredenheid. Staat online dienstverlening ook op uw bedrijfsagenda? Wij vertellen uiteraard graag meer over de mogelijkheden.


Samenwerkingsverbanden: